aiMIKI STUDIO
ai's country life with good fish and design. 田舎で旨い魚とデザイン暮らし。
DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
page top
DATE: 2010/10/27(水)   CATEGORY: 日記
Salsa Mama! (踊る母)
It was a very local festival going on in our town on this Sunday,
and our salsa club joined to perform on the stage!
It was only second time for us to perform in front of lots of people,
I was nervous, we were all nervous, many mistakes,
but it became a fun memory for all of us!

We just made this club like 1 year ago, we are all amateur salsa lovers,
we don't have a teacher,
we goes to take different teachers' classes randomly or
even learn from youtube videos,
and we teach about it to each other..
It is super ☆ duper local team like I think somebody should even make a documentary about it (Ummm but as documentary movie, we have to win the contest in the end as a good ending...right?? www),
but we dance together every Tuesday, and we are all great friends.
And I think it's not a bad thing to join the local festivals like this
to make the country-side cheerful!
Hahaha~♪
Lalala~♥

Dancing with them is definitely making my life healthier and happier!
And special THANKS to my mom~
I totally can kiss her toe!



日曜は、あいにくの雨でしたが、
わが町の某地区の、と~ってもローカルゥな小さなお祭りでした。
私が地元でいつも一緒に踊って楽しんでる仲間達と一緒にステージでパフォーマンスしましたぁ!
こんなにたくさんの人前で踊るのは、ほとんど初めてに近いほどの経験で、
私も緊張、みんな緊張、たくさん間違えて、つんのめって、、という感じでしたが、
最高に楽しい想い出になりました!

1年程前にサルサ好きの仲間達と集って自由なサークルを作りました。
先生はいません。
だからみんなちょこちょこそれぞれに時間を見つけては、市外に有名な先生がレッスンしているのを受けにいったり、youtubeのビデオから学んだりしながら、なんとか覚えた技を、下手でも気にせずお互いに教え合おう
(だから『どんぐりの背比べ』=サークル名『サルサ倶楽部 ラテン☆どんぐり』!
完全民主主義でサークルを運営しよう!という、と~ってもローカルーッなサークルで、
誰かにドキュメンタリー映画にでもして欲しいくらいの、
味のある、物語のある、愛のある、
地方のラテンサークルなわけです(^_^)。
でも、ドキュメンタリー映画にしようと思ったら、最後のクライマックスに、
『コンテストに優勝~☆!!』みたいな感動シーンがオチとしてないと、やっぱりだめかしら?笑

毎週火曜の夜だけは、母上様にお願いして、息子を預かってもらい、
夫と出掛けて、思いっきり汗かいて、みんなと大笑いしながら踊りまくっています。
これが、どんだけ残りの一週間に、私にやる気と元気を与えてくれるか。
そしてまた、こんなローカルぅな地元のお祭りに参加して、
街を賑やかにするのも悪くないと思います。ね?
ハッハッハー♪
ラ~ララ~♥

そして仲間達と踊ることによって、
私は確実に、よりヘルシーに、ハッピーに暮らせています!
みんなありがとう♥
そして母上ありがとう(ToT)頭が上がりません。。!!!!




NikoSun1.jpg

salsaGirls2010.jpg


NikoSun7.jpg

NikoSun3.jpg

NikoSun2.jpg

NikoSun4.jpg

NikoSun8.jpg

NikoSun5.jpg


NikoSun6.jpg

スポンサーサイト
[ TB*0 | Comment*0 ] page top

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

TRACK BACK
TB*URL
Copyright © aiMIKI STUDIO. all rights reserved. ページの先頭へ
