aiMIKI STUDIO
ai's country life with good fish and design. 田舎で旨い魚とデザイン暮らし。
DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
page top
DATE: 2010/05/03(月)   CATEGORY: 日記
When I was a baby..(私の小さい頃は。。)
私は小さい頃、『アイゼンハワー大統領に似てる』と言われていたらしい。
今改めてアイゼンハワー大統領の顔をGoogleで検索してみると、、、
オ、オオゥ。た、たしかに、、(*_*)
光栄に思うべきであろうか。。笑
そして光史郎もこの写真の私のように笑い始める頃には、
この子もアイゼンハワーBABYになるのかな?

Some people around my family said I looked like Dwight David "Ike" Eisenhower (the 34th President of the United States) when I was a baby.
I googled his face for the first time the other day, and Ohhhh....(*_*)
I thought that I might have to agree....LOL
Should I feel honored about that?
I wonder Koushirou will be another Eisenhower BABY when he will be a little older baby like me in the old photo. Ummmm....

eisenhower.gif
これはアイゼンハワー大統領。 
This is Mr.Eisenhower.

aibaby.jpg
これは私。生後4ヶ月か5ヶ月頃。 
This is Me when I was around 4~5 months old.

DSC00187.jpg
これは光史郎。生後3ヶ月。私より毛がなさすぎる。。!?
This is Koushirou when he is 3 months old. Oh..he needs more hair!




スポンサーサイト
[ TB*0 | Comment*0 ] page top

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

TRACK BACK
TB*URL
Copyright © aiMIKI STUDIO. all rights reserved. ページの先頭へ
