aiMIKI STUDIO
ai's country life with good fish and design. 田舎で旨い魚とデザイン暮らし。
DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
page top
DATE: 2009/10/22(木)   CATEGORY: Welcome Boards
Hearts and Roses (ハートと赤いバラ)
10月10日、私の高校国際科時代からの友人Mariがめでたく結婚式を迎えました。
彼女は高校時代からバンドでギターを弾いていて、なが~いサラサラの髪をかきあげ、『フフフ』と
微笑む姿が大人っぽく色っぽく、昔からそういえば、『赤いバラ』が似合う子だったなぁ。
そしてけっこうビジュアル系バンドやミュージシャンを熱く好きなところもまた面白い。
彼女の結婚式のウェルカムボードを頼まれたとき、入れたいものは何かない?と聞いたところ、
『赤いバラとハートと羽根が好き。』と言っていました。
好きな色はラベンダーのような薄紫。
私の彼女のイメージとバッチリ合ったので、とっても描きやすかったです。
結婚式には私もゲストとしてお招き頂きました。
テーブルセッティングやお皿、会場も『赤いバラ』がテーマで飾られ、ロマンチックでとても素敵でした。
そして彼女の色ドレスはもちろんラベンダー色。
彼女の式にウェルカムボードが溶け込めた気がして、
そしてなにより彼女がとても気に入って喜んでくれたので、嬉しかったです。

Oct. 10th, one of my friends from high school got married.
She had matured aura since young age already, playing guitar in her band,
combing up her very long straight hair with smile,
Ummm...her image was already "red rose" to me at that time,
Also it is interesting combination that she is very passionate with Visual-kei Musicians/ Music with her character.
I asked her "do you have any special items you want to put into the illustration?" when she asked me to make a welcome board for her wedding.
Her answer was " I like red roses, hearts, and feathers."
Her favorite color is Lavender.
It was very easy for me to draw for her because it was perfectly matching with my image about her.
I was also invited to her wedding.
Everything in the party was decorated with "red roses", it was very romantic and beautiful.
And of course, one of her dresses were Lavender.
I was happy to see my welcome board was naturally matching with her wedding,
and more than that, it made me happy that she loved it very much.



WeddingBoard_Mari-copy.jpg

DSC08145.jpg

DSC08184.jpg
スポンサーサイト
[ TB*0 | Comment*0 ] page top

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

TRACK BACK
TB*URL
Copyright © aiMIKI STUDIO. all rights reserved. ページの先頭へ
