aiMIKI STUDIO
ai's country life with good fish and design. 田舎で旨い魚とデザイン暮らし。
DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
page top
DATE: 2012/06/30(土)   CATEGORY: 日記
Whitening job☆(恥ずかしい?!)
I started real serious "whitening" @ my childhood friend's new dental clinic which just opened in my hometown in this May.
This is my first serious whitening experience, but now I'm loving it! This is the 10th day since I started, but it is such a nice refreshing feeling to see my own "heavy duty coffee lover teeth" getting whiter and cleaner everyday! It's like washing your sheets to perfect white, or getting manicure done.
It will cheer you up somehow like washing your life and mind. It makes me feel fun to wear more white clothes for the summer☆.

My "first love" man removed my disgusting "very bad tooth" with a big black hole (!) (so evil looking) before he gave me a whitening job!
The tooth he removed from my mouth was very very awful visually. OH MY GOD(*_*;)!
Sorry I even cannot show you the picture here! (you might be screaming "NO THANKS!")

I told about this story to my another old friend, and he was laughing with a stomachache and said with tears, "Ai, I can't believe you could go and open your mouth to your "first love", how embarrassing!! And he even took out your bad tooth!! You are so masochist!! I will never go to the dentist of my old friend who is girl! Especially first love!! Hell NO! You are so funny!"



若泉歯科クリニックのホワイトニングを初めて約10日目。コーヒー飲み過ぎの歯が、少し白くなってきた実感。先生がじきじきに作ってくれた、私の歯形ピッタリの透明プラスチックの『歯カバー?』のようなものに、薬をちょいと入れて、入れ歯ようにはめて、毎日寝ています。
本当に自分の歯にピッタリだから、このままでもしゃべれます。(写真は上の歯だけカバーをはめている状態。あんまり分からないでしょ?)
けっこうこれはめて寝ることに慣れるのに私は2~3日程かかったので根性いりますが、夏に向けて、冬の間に黄ばんだ歯を、真っ白に*洗濯しているようで、今までに知らなかった気分の良さがあって、これはなかなかクセになりそう♪

落ち込んでいるときに、白いシーツを真っ白に洗濯したり、ペディキュアを塗ったりするのと同じくらい、毎日少しずつ綺麗に白くなってく歯を見るのは、なかなか気分が上がりますよ。
なんだか、白い服が着たくなったりして♪

若泉先生、びっくりするほど(笑)優しいし上手にしてくれますよ~♪ホワイトニング、超おすすめです。

虫歯が昔からあまりできない方だったと、
無意味な自信たっぷりに、
ホワイトニングでもしようと2年ぶりに歯医者というものを訪れたのに、初恋の幼なじみに『お前、ホワイトニングの前に、歯石取らなあかんし、親知らず抜かなあかんし、この親知らず、めっちゃ虫歯やし。』
とその日のうちに小汚い虫歯親知らず(絵にも描けない醜さ!)を抜かれ、ヒドイ恥ずかしめを受けました。笑

このことを別の古い友人に話すと、『「異性の友人」である歯医者さんに口ん中見せるなんて、ようほんな恥ずかしい事を!しかも初恋の相手!ありえん~絶対ありえん~笑笑笑 あんた相当Mやね!!「鼻フック」に近い恥ずかしめやわ。』とまで言われ、汚い虫歯を抜かれた始末に腹がちぎれんばかりに大笑いしていました。。。『朝から面白すぎる話をありがとう』と涙を拭きながらお礼を言われました。
そうなの?私ってめっちゃ恥知らずMなのかしら。。笑(^_^;)

まぁ、とりあえず、虫歯とか痛くならなくても、定期的に歯医者さんには行きましょう。。と反省しました。
っていうか、定期的に、美容室+歯医者、なかなか気持ちいいですね。

この頭も幼なじみの美容室『ヘアーアトリエリムリム』仕上げ、歯は『若泉歯科クリニック』仕上げ。

古い友人の営むお店や医院でお世話してもらえるのは、さすが地元。
幸せな事だと思いました。平和だ。

ai_whitening.jpg
スポンサーサイト
[ TB*0 | Comment*0 ] page top

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

TRACK BACK
TB*URL
Copyright © aiMIKI STUDIO. all rights reserved. ページの先頭へ
