aiMIKI STUDIO
ai's country life with good fish and design. 田舎で旨い魚とデザイン暮らし。
DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
page top
DATE: 2011/12/29(木)   CATEGORY: 日記
Thanks to you☆!!!
I'm in my room right now like the pic below,
it seems like I have to be awake to finish my work til tomorrow morning to go to Kuni(=my husband)'s mother house in Nara to celebrate new year.
My next due for NY is Jan 6th 2012.

2011 was such a crazy year to me (*_*;), I feel like I was running running dancing crazy? doing countless things in the same time whole year til I felt dizzy.....but as you know Ai Miki so well, you might can easily imagine me also running crazy AS ALWAYS screaming "oh noooo~!!! I'm insanely busy~!!!" even when I will be 80 something years old....(^_^;) haha OH NO...

I'm dreaming & wishing in the beginning of every year "Oh god, I really wish to be more matured woman* who has more rooms of time, and handle my schedule better☆!"
But also this year 2011, I had been running and fell down on the way many times as always, and I am now 33 years old having same results 33 times!! Hahaha, how difficult to change...!!!

I just wanted to say...

Dear my true friend,

Thank you so much for being there always,
and believing my love always even though I am the worst about emails and phone calls.
Long time no see and no talk,
but I still think of you so often when I'm running and dancing crazy.
And When I fall.
I think of you.
And miss you.

Wishing you a very happy new year☆,
and I will be also there for you as always!!

I've been soooo sleepy for a while(*_*), but I thought about this song of Michael Jackson, and now I'm playing it SO LOUD and shaking my butt♪ while I restarted to work♪!!

Michael Jackoson -Wiz-

Love, Ai



1月6日のNYのテキスタイルショー〆切に向けて今日も徹夜でございます。
明日早朝は1月2日まで夫の実家へ車で出発☆!



なんか走り続けて走り続けて、かなり疲れてフラフラ(*_*;)の2011年でしたが、きっと2012も、80才になっても、あなたが昔からご存知のミキアイは、『ひぇえええ~てんてこ舞いやわ!』と言いながら
また忙しく走って転んでいることでしょう。。。(^_^;) 



『来年こそは、余裕ある女になりたい☆!』と毎年願いながら、やはりてんてこ舞いを踊り続けてはや33年。。。!嗚呼、、ひとはなかなか変われないものですね(T-T)。

私の親友へ。



なかなか会えないけど、なかなかちゃんとメールも書けないけど、
いつも私のことを信じてくれてて、ありがとう♥。

いつもてんてこ舞を舞いつつも、あなたのことをよく想い出しています。


2011年も本当にありがとう!
そして2012年も、どうかよろしくお願いします!

今もねむ~いですが、ふとマイケルのこの曲を聴きたくなって、
大音量で聴いて、腰振りながら下の写真の部屋で、眠気から復活☆!!
仕事続けます♪



私の愛する友人に、素敵な新年が訪れますように。。☆!!!


Michael Jackoson -Wiz-

愛と感謝を込めて。

ミキアイ

aiMikiWork.jpg
スポンサーサイト
[ TB*0 | Comment*2 ] page top

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する
● thank you
Kay | URL | 2012/01/07(土) 18:25 [EDIT]
今日はめちゃくちゃ久しぶりの再会、嬉しかったです(^^)!
いろんなためになるお話が聞けて、私も今まで以上に楽しいことしていこうって思いました♪
ありがとうございます。
また春に伺います♪

Kayちゃん。 | URL | 2012/01/07(土) 23:17 [EDIT]
今日は本当に足下も悪い中、お母さんと来てくださって、ありがとうございました!私も奇跡の再会☆興奮してしまいました(^^)!為になるお話だったかなぁ。。。(*_*;)マシンガンのようにわーわーコーフンしてしゃべって申し訳なかったと反省しましたよ(^_^;)笑ごめんね。またお会いできるのを楽しみにしています!早速ブログにも来てくださってありがとう~!!!
これからもよろしくお願いします*

TRACK BACK
TB*URL
Copyright © aiMIKI STUDIO. all rights reserved. ページの先頭へ
